şişlideki diyetisyenler

Uzman Diyetisyen Işın Sayın

0 (212) 234 06 69
Kilo Vermek İçin Küçük Tüyolar | Nasıl Hızlı Kilo Veririm

Kilo vermek en zayıf insandan en kilolu insana kadar hemen hepsinin esas amacıdır. Bu nedenle de sürekli olarak kilolardan kurtulmak adına araştırmalar yapılır. Aslında kafaya takarak kilolarınızın gitmesini sağlamak o kadar yanlıştır ki bu esnada stres nedeniyle kilo almanıza kadar giden bir süreç yaratmaktan başka bir işe de yaramaz. Diyet listelerinin acımasızlığı da maalesef ki iradenin her zaman karşı koyamayacağı bir durum olduğundan kilo vermek için küçük detaylarla ilgilenmek daha mantıklı olur. Günlük hayatta pek çok hareketimiz içerisinde ağza alınan her türlü yiyecek ve içecek kilo yapmasa da kilo yapan alışkanlıklardan şu şekilde uzak durulabilir:
• Beyinde açlık ve tokluk için gerekli enzimlerin salgılanmasını sağlayan Hipotalmusa isimli loblar bulunur. Başka bir işle uğraşırken yemek yemek bu noktadaki tokluk hissinin geç fark edilmesine neden olur. Özellikle televizyon karşısında yapılan yemek saatleri beynin görüntüye odaklanması nedeniyle fazla tüketim de bulunmasına neden olacaktır. Yemek yerken mümkün oldukça televizyon, bilgisayar gibi elektronik ve görsel aletlerden uzak durmaya çalışın.
Hızlı Kilo Verme | Diyetisyen• En tehlikeli tüketim maddesi olan şekerin yakılması vücut içerisinde çok zor olmaktadır. 1 adet kesme şeker 1 sene boyunca hiç kullanmasanız bile vücuttan atılamadığından şeker tüketimini sürekli olarak azaltmanız önemli olur. Şekerden yalnızca kesme çay şekeri anlamında değil tüm ürünler içerisinde uzak durmanız gereklidir.
• Vücudun hayvansal yağları eritemiyor oluşu zamanla yağ depolarının dolması ile kötü görüntüler sergileyecektir. Yemeklerde daha çok bitkisel yağlar kullanılmalı, yemekte görülen yağlar kesinlikle içerisinde bekletilmemelidir. Yağ oranı arttıkça sağlık olumsuz bir durum içerisinde hızla kötüye gidecektir.
• Isı ile işlem görmemiş sebzeler tokluk hissini daha çabuk yaşatır. Yani salata tüketiminin daha çok doyurucu olması sebze içerisindeki suyun kaybedilmeden midede yer kaplaması ile ilgilidir. Özellikle akşam yemeklerinde salata tüketimi hem hafif bir beslenme olacak hem de mideyi yormayacaktır.
• Hamur işi atıştırmalıklar ve fast food ürünler hem kalp ve damar sağlığının hem de kilo vermek isteğinin düşmanıdır. Özellikle çay saatlerinde çay yanında ikram edilen atıştırmalıklar yemek üzerine tüketildiği için yakım hızını azaltarak vücuda yerleşir.

1 Puan2 Puan3 Puan4 Puan5 Puan (1 Oy Verildi, Ortalama: 5,00 / 5)